Пошуковий запит: (<.>A=Іваницький О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Іваницький О. І. Моделювання професійної діяльності у фаховій підготовці майбутнього вчителя фізики [Електронний ресурс] / О. І. Іваницький // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка. Сер. : Педагогічна. - 2013. - Вип. 19. - С. 277-280. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2013_19_98
|
2. |
Іваницький О. В. Девіантна поведінка молоді в Україні: чинники виникнення та державні заходи подолання [Електронний ресурс] / О. В. Іваницький // Актуальні проблеми державного управління. - 2008. - № 2. - С. 83-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdy_2008_2_12
|
3. |
Іваницький О. О. Господарський механізм у системі державного регулювання економіки [Електронний ресурс] / О. О. Іваницький, В. В. Косенко // Актуальні проблеми державного управління. - 2008. - № 2. - С. 119-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdy_2008_2_17
|
4. |
Іваницький О. І. Інформаційно-комунікаційне середовище як засіб професійної підготовки майбутнього вчителя фізики [Електронний ресурс] / О. І. Іваницький // Інформаційні технології в освіті. - 2012. - Вип. 12. - С. 9-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2012_12_3 Досліджено проблему створення інформаційно-комунікаційного середовища як засобу професійної підготовки майбутнього вчителя фізики на основі розробки трикомпонентної системи мережевих інформаційно-комунікаційних комплексів.
|
5. |
Іваницький О. І. Методичні завдання як ефективний засіб формування методичної компетентності майбутніх учителів фізики [Електронний ресурс] / О. І. Іваницький // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2014. - Вип. 20. - С. 268-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2014_20_92
|
6. |
Іваницький О. І. Методичні основи формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя фізики у процесі фахової підготовки [Електронний ресурс] / О. І. Іваницький // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 45. - С. 103-110 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_45_15
|
7. |
Іваницький О. І. Теоретико-методичні засади розробки стандарту професійної підготовки майбутнього вчителя фізики [Електронний ресурс] / О. І. Іваницький // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2016. - Вип. 48. - С. 123-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2016_48_18
|
8. |
Іваницька О. М. Регулювання процесів запровадження соціальної відповідальності бізнесу: досвід розвинених країн та уроки для України [Електронний ресурс] / О. М. Іваницька, О. В. Іваницький // Стратегія розвитку України. - 2015. - № 2. - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sru_2015_2_7 Розкрито принципи підходів до впровадження корпоративної соціальної відповідальності. Проаналізовано досвід європейських країн розвитку руху соціальної відповідальності бізнесу. Визначено основні напрями та шляхи досягнення високого рівня дотримання стандартів корпоративної соціальної відповідальності та соціальної звітності в Україні відповідно до світової практики.
|
9. |
Іваницька О. М. Державний маркетинг: витоки [Електронний ресурс] / О. М. Іваницька, О. В. Іваницький // Стратегія розвитку України. - 2017. - № 1. - С. 25-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sru_2017_1_8
|
10. |
Іваницький О. І. Про можливість існування нефішерівських класів універсальності [Електронний ресурс] / О. І. Іваницький, К. О. Бугаєв // Український фізичний журнал. - 2012. - Т. 57, № 9. - С. 966-983. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UPhJ_2012_57_9_12 Критичні показники <$E alpha>, <$E alpha prime>, <$E beta>, <$E gamma prime> і <$E delta> моделі кварк-глюонних мішків із поверхневим натягом знайдено як функції найбільш загальних модельних параметрів. Розглянуто 2 різновиди моделі, які генерують фазову діаграму сильновзаємодіючої матерії з критичною або трикритичною точкою відповідно. Аналіз співвідношень між критичними індексами (скейлінгових законів) продемонстрував, що у загальному випадку скейлінг може бути порушено. Проаналізовано питання про можливе відновлення скейлінгових законів за допомогою фішерівського означення <$E alpha prime sub s> і його узагальнень <$E alpha prime sub c>, <$E alpha prime sub m>. Показано, що скейлінгове співвідношення Фішера можна відновити за допомогою узагальнень <$E alpha prime sub c> і <$E alpha prime sub m>, в той час, як жодне означення <$E alpha prime> нездатне відновити співвідношення Гріффітса у традиційній формі. Також явно показано, що додаткової умови <$E alpha~=~alpha prime> недостатньо для відновлення співвідношення Гріффітса у традиційному вигляді. Запропоновано узагальнення цього скейлінгового співвідношення, яке справедливе для всіх відомих моделей. Одержані результати дозволяють зробити висновок про можливе існування нефішерівських класів універсальності, для яких традиційні скейлінгові співвідношення можуть бути порушені, у той час, як для них виконуються узагальнені скейлінгові закони.
|
11. |
Іваницький О. І. Формування інтегральної компетентності майбутнього вчителя фізики на засадах акмеологічного, контекстного та компетентністного підходів [Електронний ресурс] / О. І. Іваницький // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2017. - Вип. 23. - С. 129-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2017_23_41
|
12. |
Іваницький О. С. Формування риторичної культури викладача ВНЗ [Електронний ресурс] / О. С. Іваницький // Молодий вчений. - 2017. - № 11. - С. 310-313. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_11_77
|
13. |
Іваницький О. І. Формування фахових компетентностей майбутніх учителів фізики в процесі самостійної роботи [Електронний ресурс] / О. І. Іваницький // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2018. - № 1. - С. 107-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2018_1_21
|
14. |
Іваницький О. І. Теоретико-методичні засади формування змісту дисциплін циклу професійної підготовки майбутніх учителів фізики [Електронний ресурс] / О. І. Іваницький // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2019. - № 2. - С. 86-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2019_2_20
|
15. |
Іваницький О. І. Формування у майбутніх учителів фізики професійної здатності до застосування інваріантів навчально-пізнавальної діяльності [Електронний ресурс] / О. І. Іваницький // Науковий журнал Хортицької національної академії. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2019. - Вип. 1. - С. 95-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/scjkhna_2019_1_13
|
16. |
Іваницький О. І. Формування цифрової компетентності майбутнього вчителя фізики у процесі фахової підготовки [Електронний ресурс] / О. І. Іваницький // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 185. - С. 29-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2020_185_7
|
17. |
Іваницький О. І. Розвиток цифрової компетентності студентів під час виконання навчального фізичного експерименту [Електронний ресурс] / О. І. Іваницький // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 183. - С. 14-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2019_183_4
|
18. |
Ткаченко О. І. Віртуальна реальність: навігація у мобільних додатках з використанням Google Cardboard [Електронний ресурс] / О. І. Ткаченко, О. О. Іваницький // Цифрова платформа: інформаційні технології в соціокультурній сфері. - 2021. - Т. 4, № 1. - С. 43-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dpitsca_2021_4_1_6
|
19. |
Іваницький О. І. Підготовка майбутнього вчителя фізики до реалізації інформаційної функції [Електронний ресурс] / О. І. Іваницький // Інформаційні технології в освіті. - 2012. - Вип. 13. - С. 44-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2012_13_5 Розглянуто проблеми підготовки майбутнього вчителя фізики до реалізації інформаційної функції за умов створення інформаційно-комунікаційного середовища.
|
20. |
Іваницький О. І. Методологічні засади підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до інноваційної діяльності [Електронний ресурс] / О. І. Іваницький, Н. М. Таран // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 39. - С. 196-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_39_33
|
| |